شناسهٔ خبر: 65993321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای : ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان سربازان نرم هستند

صاحب‌خبر -
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای : ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان سربازان نرم هستند
خبرگزاری آریا - اسبقیان گفت: خوشبختانه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان مسیر موفقیت را به طور صعودی طی کرده است و امیدوارم در فرانسه اقتدارتان را بار دیگر به دنیا نشان دهید.

به گزارش خبرگزاری آریا فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مردان بیان کرد: خوشحالم که امروز فرصت شد که همراه میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در کنار شما باشم. کارشناسان معتقدند انجام ورزش پیروزی است اما در عالم رقابت برد هم مهم است. رهبر معظم انقلاب هم از پیروزی ملی پوشان کشورمان خوشحال می شوند و ایشان فرمودند که ایران قوی نیاز به ورزش قوی دارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان مسیر موفقیت را به طور صعودی طی کرده است. با حضور دستیار سرمربی تیم ملی اتفاقات خوبی رقم خورد و در مسابقات جهانی شاهد درخشش شما بودیم. همچنین در بازی های پاراآسیایی هانگژو عملکرد خوبی داشتید. تمام همت و تلاشتان را به کار بستید.شما در مسابقات آسیا و اقیانوسیه دوبار تیم ژاپن را شکست دادید و نشان دادید که توان لازم را دارید. امیدوارم در این رقابت‌ها هم اقتدارتان را به دنیا نشان دهید.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: شما سربازان عرصه فرهنگی و جنگ نرم هستید و با کسب سهمیه پارالمپیک، شادی را به ملت ایران هدیه خواهید کرد.مطمئن هستم که با اراده و تلاشتان پیروز خواهید شد.همه ما برای موفقیت تیم ملی دعا می کنیم.
اسبقیان در پایان گفت: از شرایط فدراسیون راضی هستیم چرا که دکتر کوهپایه زاده هم متخصص و هم متعهد و هم مدیر موفق است. به طور حتم فدراسیون مسیر صعودی را در طول این چهار سال طی خواهد کرد

نظر شما