شناسهٔ خبر: 65986646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس در مشهد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس را در مشهد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز جهانی قدس امسال که مردم فلسطین مظلوم و غزه مقاوم زیر سنگین‌ترین آماج حملات دیوانه‌وار و وحشیانه رژیم حیوان‌صفت و کودک‌کش صهیونیستی قرار دارند، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان با انگیزه دو چندان و گام‌های استوار در راهپیمایی روز قدس و همراه با امت اسلامی و ملت آزادی‌خواه جهان، با ظلم و جنایت جلادان کودک‌کش و سفاک صهیونیست به مبارزه بر می‌خیزند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید حمله اخیر رژیم پلید صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران ایران، به اطلاع مردم مؤمن و روزه‌دار استان می‌رساند، راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس که با عنوان «طوفان‌الاحرار» نامگذاری شده است در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه جاری در بیش از ۱۱۵ نقطه استان برگزار می‌شود.

این مراسم در مشهدمقدس ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد به طرف حرم مطهر رضوی برگزار می شود و پس از اجتماع در رواق امام خمینی «ره» و اماکن متبرکه رضوی سعیدجلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در این مراسم سخنرانی می کند و پس از قرائت قطعنامه، نمازجمعه به امامت آیت‌ا... علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس اقامه می‌شود.

در این اطلاعیه از زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج امام علی بن موسی الرضا «ع» دعوت شده است در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

اجتماع راهپیمایان ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین از میدان ۱۵ خرداد به طرف حرم مطهر رضوی و ورودی خواهران از باب‌الجواد (ع) و برادران از باب‌الرضا (ع) و اجتماع در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

نظر شما