شناسهٔ خبر: 65975378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حکم فرمانده سپاه قدس استان گیلان؛

کودک ۶ ساله خادم‌الشهدای استان گیلان شد

«فاطمه زهرا خوش جهان» کودک ۶ ساله فعال فرهنگی دهه نودی استان گیلان به عنوان عضو افتخاری خادم الشهدا منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «فاطمه زهرا خوش جهان» فعال فرهنگی دهه نودی استان گیلان است که بیش از ۲ سال توفیق شعرخوانی (دکلمه خوانی) برای اهل‌بیت (علیه السلام) و شهدای عزیزمان را در مراسمات ملی و مذهبی، اجتماعات بزرگ استان و رسانه ملی دارد.

همچنین نامبرده چندین اجرا در حرم امام رضا (علیه السلام)، حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و پیاده روی اربعین حسینی در عتبات عالیات داشته است.

وی با تاسی از این کلام نورانی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) "مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " در چندین و چند یادواره و گرامیداشت شهدای کشوری و استانی در وصف رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان گرانقدر توفیق شعرخوانی و رجزخوانی داشته است و در این مدت با اجرا‌های تأثیرگذار نقش مهمی در ترویج شعائر اسلامی و رساندن پیام شهدا به اقشار مختلف جامعه مخصوصا کودکان و نوجوانان داشته و به همین واسطه توسط نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه قدس استان گیلان و سایر مسئولان از ایشان در مراسم‌های مختلف تجلیل به عمل آمده است.

در همین راستا سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس استان گیلان نامبرده را به عنوان عضو افتخاری کنگره ۸ هزار شهید قهرمان استان گیلان منصوب کردند و حکم وی از سوی سرهنگ ملک علیپور رئیس کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان تقدیم شد.

در بخشی از این حکم آمده است: 

سرکار خانم فاطمه زهرا خوش جهان

اسلام عزیز در طول تاریخ شاهد رزمندگان خردسالی بوده که با تن کوچک، اما عزم و اراده بزرگ و پولادین صحنه تاریخ را تغییر و به نفع اسلام رقم زده‌اند همچنین در دوران دفاع مقدس ۲۳ شهید خردسالی و کودک استان گیلان نیز با تاسی از حضرت رقیه (س) چه وجدان‌های خفته‌ای را که بیدار نکردند.

مفتخریم به اینکه جنابعالی را به جهت جهد و تلاش در رساندن پیام شهدا با زبانی رسا و محکم در هر فرصت ممکن، به عنوان همکار افتخاری کنگره شهدا و عضو افتخاری خادم الشهدا منصوب نمایم.

انتهای پیام/

 

نظر شما