شناسهٔ خبر: 65962743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

رژیم صهیونیستی از بیرق اسلام در هراس است

اردبیل- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی از برافراشته شدن بیرق اسلام در قلب سرزمین فلسطین و غزه همچنان در هراس و بیم است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن باقری در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز قدس نه تنها روز حمایت امت اسلامی از قدس شریف است بلکه روز وحدت و همگرایی امت اسلامی در برابر تمام مستکبران روزگار است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز باعظمت مردم مؤمن و روزه دار استان اردبیل همصدا با سایر شهرهای کشور حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده و اوج انزجار خود را از صهیونیسم جهانی اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل به برنامه‌های روز جهانی قدس در اردبیل اشاره و تصریح کرد: راهپیمائی روز جهانی قدس در اردبیل از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح به صورت متمرکز از میدان شریعتی به سمت میدان مصلی اردبیل آغاز خواهد شد تا روزه داران با ندای «الله اکبر» و بیزاری از طاغوتیان زمان بتوانند حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم و ستمدیده سرزمین‌های اشغالی در فلسطین اعلام کنند.

باقری بیان کرد: این مراسم با سخنرانی علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس و صدور قطعنامه به پایان رسیده و شرکت کنندگان برای برپایی نماز عبادی – سیاسی جمعه در مصلی حاضر خواهند شد.

وی افزود: روز قدس تنها تعلق به فلسطین و مردم این منطقه ندارد بلکه روز اسلام و حمایت از حکومت اسلامی است و در این روز باید بیرق اسلام ناب محمدی در عالم برافراشته شود.

باقری اسرائیل را دشمن بشریت معرفی کرد و گفت: امروز صهیونیسم غاصب و کودک کش با بشریت دشمنی دارد و باید ریشه این خباثت ملعون را از بن و اساس برچید.

نظر شما