شناسهٔ خبر: 65961395 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه فلسطین ۲۰۴۰، از قاب شبکه امید

برنامه فلسطین «۲۰۴۰»، با رویکرد بازنمایی جنبه‌های حماسی جبهه مقاومت، رشادت مردم غزه و تصویرسازی آینده‌ی فلسطین آزاد از شبکه امید پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

برنامه فلسطین ۲۰۴۰، از قاب شبکه امید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این برنامه که ویژه نوجوانان و با دغدغه‌ آشنا کردن این نسل درباره فلسطین طراحی شده است، کارشناسان در حوزه نوجوان به روایت قصه تاریخی فلسطین و شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی می پردازند.

همچنین پاسخ به سوالات مهم و کلیدی در رابطه با وقایع اخیر از جمله رخداد طوفان الاقصی و توصیف فلسطین ۲۰۴۰ از دیگر محور‌های محتوایی این برنامه است.

در بخش‌های دیگر برنامه آثاری که نوجوانان سراسر کشور حول محور مقاومت و فلسطین ساخته‌اند پخش می‌شود و با آنها در رابطه با تصویر فلسطین ۲۰۴۰ گفتگو می‌شود.

همچنین سه پویش اصلی در برنامه در جریان است که شامل ماه فلسطین (کمک به تامین یک وعده غذای ساده برای مردم مظلوم غزه)، نسل طوفان (کنشگری نوجوانان در حوزه فلسطین) و روز قدس (مشارکت مردمی در راهپیمایی عظیم روز قدس) است.

مسابقه‌ فلسطین ۲۰۴۰ نیز در بستر برنامه کاربردی شاد در سه محور نقاشی، تصویرسازی و داستان کوتاه با موضوع توصیف فلسطین در ۲۰۴۰ برقرار خواهد بود که به برگزیدگان در قسمت آخر برنامه جوایزی اهدا می‌شود.

فلسطین ۲۰۴۰ از دیروز تا روز قدس جمعه ۱۷ فروردین از ساعت ۲۰ الی ۲۱ هر شب از شبکه امید پخش می شود. همچنین یک ویژه برنامه سه ساعته نیز به طوری اختصاصی از ساعت ۹ تا ۱۲، جمعه ۱۷ فروردین، به پوشش حضور مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس خواهد پرداخت.

نظر شما