شناسهٔ خبر: 65960711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رومئو جدا می‌شود، شاید الکس گارسیا بیاید

بارسلونا و معادله پیچیده هافبک محور

به احتمال زیاد باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو اوریل رومئو را می‌فروشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته و بعد از قهرمانی مقتدرانه بارسا در لالیگا این باشگاه به خاطر مشکلات شدید مالی تنها یک بازیکن را به صورت قطعی خرید و تنها 3.5 میلیون یورو برای جذب اوریل رومئو از خیرونا هزینه کرد.

در ابتدا به نظر می‌رسید این بازیکن پرورش یافته در بارسلونا می‌تواند جانشین مناسبی برای سرخیو بوسکتس باشد، اما خیلی زود مشخص شد او در حد و انداره بارسلونا نیست.

رومئو در بازی‌هایی که به میدان رفت پراشتباه و بدون اعتماد به نفس کار کرد و اوج این اشتباهات در بازی برگشت مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا بود که یک تنه باعث شکست تیمش شد و دیگر برای چند هفته به میدان نرفت.

با این حال طی چند هفته اخیر شرایط برای او بهتر شده و در اندک دقایقی که نصیبش می‌شود نمایش مثبتی داشته. به‌طوری که در بازی اخیر مقابل لاس پالماس توپ‌گیری‌ها و کارهای دفاعی‌اش با تشویق هواداران بارسا در مونتجوئیک همراه شد و حتی ژاوی هم بعد از این بازی به پیشرفت او اشاره کرد.  
بارسلونا در تابستان به دنبال یک بازیکن محوری در خط میانی است، اما با کیفیت‌های متفاوت نسبت به اوریول رومئو. 

1969255

از طرفی به نظر می‌رسد که رومئو به جدایی نزدیک‌تر از ماندن در بارسلوناست. گفته می‌شود که بارسلونا به دنبال گزینه دیگری خواهد رفت و برای رومئو به دنبال خروجی مناسب او خواهد بود که خیرونا مطمئناً می‌تواند این شرایط را برآورده کند.

رومئو تابستان امسال دوباره بارسلونا را ترک خواهد کرد اما فرمول این خروج باید مشخص شود، زیرا تیم‌های مختلفی در لالیگا هستند که می‌خواهند او را جذب کنند.  
از طرفی تیم‌هایی هستند که پابلو توره را نیز به صورت قرضی می‌خواهند. بارسلونا به دنبال راه حلی مناسب است، راه حلی که همه را راضی کند. این می‌تواند به صورت  قرضی، انتقال، انتقال یا بازخرید باشد، اما هنوز چیزی در این خصوص رد نمی‌شود. ظاهرا تیم‌های زیادی وجود دارند که او را می‌خواهند و تیم‌های زیادی می‌خواهند به او ایمان داشته باشند، اما به نظر می‌رسد او در لالیگا خواهد ماند.

از طرفی اگر بارسا رومئو را بفروشد و پابلو توره جوان را دوباره قرض بدهد یا بفروشد، باید حتما بازیکنی محوری در این پست جذب کند که طی ماه‌های اخیر گزینه‌های زیادی برای بازی در این پست مطرح ‌شده‌اند که الکس گارسیا از خیرونا و زوبیمندی از رئال سوسیه داد جزء این گزینه‌ها هستند. در مورد زوبیمندی هیچ خبر امیدوارکننده‌ای به گوش نمی‌رسد، اما او گزینه محبوب ژاوی است. 

1973262

در مورد گارسیا به نظر کار راحت تر خواهد بود بخصوص اینکه شاید بتوان اریک گارسیا، پابلو توره و همین رومئو را با او معاوضه کرد. 
بارسا گزینه‌های دیگری از لیگ برتر انگلیس هم داشت که تک تک آنها به خاطر شرایط مالی وخیم این باشگاه منتفی شدند، اما باید دید در صورت جدایی ژاوی، سرمربی جدید دست روی چه گزینه‌ای خواهد گذاشت.

نظر شما