شناسهٔ خبر: 65957458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نایب رئیس مجلس شهادت جمعی از فرماندهان سپاه را تسلیت گفت

نائب رئیس مجلس با ببان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می شود، گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی هزینه و انتقام سختی به دنبال دارد و آن رژیم پلید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمین‌های اشغالی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، متن پیام تسلیت حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در پی حمله رزیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان نظامی ایران به شرح زیر است.

« بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر دست جنایتکار ولیده شیطانی صهیونیسم و استکبار جهانی، رژیم مجعول و نامشروع ، غاصب، کودک کش و خون آشام صهیونیستی، جنایتی تازه آفرید و با حمله به سفارت ایران در سوریه تعدادی از شهروندان، کارکنان و مسئولان ایرانی از جمله سردار سرلشگر پاسدار حاج علی زاهدی و معاون ایشان سردار سرتیپ پاسدار  محمد حاجی رحیمی را به شهادت رساند. سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج علی زاهدی، همه عمر شریف و پربرکت خود را در مبارزه و مجاهدت و دفاع از کیان دینی و ملی، تمامیت ارضی و شرف و ناموس مردم عزیز و مقابله با تعدیات و تجاوزات قدرت های شیطانی ازجمله رژیم منحوس صهیونیستی گذراند، و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و جان عزیز خود را در طبق اخلاص تقدیم اسلام کرد.

پرونده قطور جهادی این شهید والامقام، مملو از برگهای زرینی از سوابق درخشان و منحصر به فرد او است از جمله:

فرماندهی تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم، فرماندهی لشکر 14 امام حسین علیهماالسلام، فرماندهی نیروی هوایی سپاه، فرماندهی نیروی زمینی سپاه ، فرماندهی قرارگاه ثارالله، معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالها مجاهدت در نیروی قدس و در کنار سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نهایتاً نیل به فیض شهادتی افتخار آمیز، در روز شهادت مولا و مقتدایش حضرت مولی الموحدین و امیرالمومنین علی علیه السلام و در قامت و جایگاه فرماندهی سپاه سوریه و لبنان.

رژیم کوردل و جنایت پیشه صهیونسیتی باید بداند که با شهادت اسوه های ایستادگی و مقاومت، امثال شهید زاهدی، نه تنها مقاومت نهادینه شده ملتهای منطقه و جهان سست نخواهد شد، بلکه خون این شهیدان عزیز درخت تنومند مقاومت را ماندگاری و بهره دهی بیشتری خواهد بخشید.

رژیم رو به زوال و کودک کش باید بداند که سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می شود و اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر آنان هزینه و انتقام سختی برایشان به دنبال خواهد داشت و حتی آن رژیم پلید باید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمینهای اشغالی باشد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ»

انتهای پیام/

نظر شما