شناسهٔ خبر: 65954957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری محفل انس با قرآن در چلیچه؛

ماه رمضان فصل سبز دعاست/ قرآن، حضور در محضر رب است

محفل "انس با قرآن" ویژه ماه مبارک رمضان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت نجمه سلام الله علیها در مسجد جامع بعد از اقامه نماز عصر و در مسجد صاحب الزمان قبل از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهامحال و بختیاری؛فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت نجمه سلام الله علیها با تسلیت شهادت مولود کعبه حضرت علی علیه اسلام بیان کرد: ارزش و عظمت تلاوت قرآن را از عظمت قرآن باید به دست آورد.رمصان بهار دل است و سرچشمه فضایل . نسیم آن خوشگوار است و شمیم آن مشکبار. در کوله بار هر لحظه صد انبان عطر عشق نهفته و صد غنچه معطر شوق شکفته است.رمضان فصل سبز دعاست. در رمضان از حنجره هر پنجره آوای تلاوت قرآن می تراود و عطر آن در کوچه ها جاری است.

وی، دست به دعا برداشت و گفت: پروردگارا ! به محمّد و آل محمّد تو را سوگند میدهیم ما را با قرآن زنده بدار؛  ما را با قرآن همنشین بفرما؛ ما را در راه قرآن زنده بدار؛ ما را در راه قرآن بمیران؛ ما را با قرآن محشور بفرما؛ قرآن را از ما راضى و خشنود بگردان. پروردگارا ! به محمّد و آل محمّد از این مجلس، از این برنامه‌ها و از این اجراى تلاوت ها، به روح مطهّر امام بزرگوار و ارواح مطهّره‌ى شهیدان، هدیه‌ى گرانبهاى امروز را عنایت بفرما. پروردگارا ! به محمّد و آل محمّد ما را در راه اسلام، در راه قرآن، در راه شهیدان  و مجاهدان راه حق ثابت‌قدم بدار. پروردگار عالم روزبه‌روز اسلام و مسلمین را عزّت و نصرت بیشتری عنایت کند.

نظر شما