شناسهٔ خبر: 65949665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ظرفیت کشاورزی سیستان وبلوچستان توانمند برتامین نیاز سایر کشور‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:با ظرفیت کشاورزی بی‌نظیر در سیستان و بلوچستان می‌توانیم علاوه بر تامین نیاز داخلی، محصولات خود را به سایر کشور‌ها نیز صادر کنیم.

صاحب‌خبر -

ظرفیت کشاورزی سیستان وبلوچستان توانمند برتامین نیاز سایر کشور‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار  در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری سیستان و بلوچستان گفت: باید بکوشیم؛ بویژه در بخش‌های مختلف اقتصادی در عملکرد دستگاه‌های اجرایی شتاب ایجاد کرده و با راهبری درست، امور را تسهیل کنیم که این یکی از مهمترین وظایف عالی‌ترین رده حاکمیتی در استان یعنی استانداری است.

 محمد کرمی  گفت: امروز شاهدیم که آمریکا و انگلیس از اهداف رژیم صهیونیستی حمایت می‌کندو همه جبهه باطل به پشتیبانی این رژیم سفاک آمدند در مقابل همه اینها نظام اسلامی با پیروی از فرمان الهی ایستاده است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد.
استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی در این سال‌ها تلاش زیادی کرده تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، اما ایران علی رغم همه این دسیسه‌ها قدرتمندتر از گذشته پیش می‌رود.
وی تاکید کرد: جهاد، مختص به میدان جنگ نیست بلکه شامل عملکرد ما در مسوولیت‌ها و نقش‌هایی است که نسبت به مردم داریم.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در استانی زندگی می‌کنیم که از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است بنابراین باید نگاه خود را وسیع‌تر کنیم و با سرعت بیشتری در جهت توسعه استان گام برداریم.
وی اذعان کرد: امنیت غذایی یکی از مهمترین مسائل برای هر کشور است که با ظرفیت کشاورزی بی‌نظیر در سیستان و بلوچستان می‌توانیم علاوه بر تامین نیاز داخل محصولات خود را به سایر کشور‌ها نیز صادر کنیم.
کرمی بیان کرد: باید سطح درآمد مردم را بالا ببریم که راه آن تولید، ایجاد صنایع فرآوری و فعال سازی شرکت‌های دانش بنیان است.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بروکراسی اداری قابل تغییر است بنابراین تصمیماتی که برای سیستان و بلوچستان گرفته می‌شود باید بر اساس شرایط موجود در استان بومی‌سازی شود.

نظر شما