شناسهٔ خبر: 65936426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأکید فرمانده انتظامی لرستان بر حفظ حرمت ماه رمضان

فرمانده انتظامی لرستان بر حفظ حرمت و شعائر اسلامی و اخلاقی ماه مبارک رمضان در استان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید فرمانده انتظامی لرستان بر حفظ حرمت و شعائر اسلامی و اخلاقی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به آمادگی کامل پلیس لرستان در ایام پایانی تعطیلات نوروز گفت:مردم برای پیشگیری از هر نوع حادثه توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند .
 سردار الهی افزود:پلیس لرستان همچون سال‌های گذشته همگام و همدوش با مردم ضمن بسیج همه امکانات و نیرو‌های خدوم خود برای تأمین نظم و امنیت ایام پایانی تعطیلات نوروزی و تسهیل در ترافیک شهری و جاده‌ایاز آمادگی کامل برخوردار است.
وی با توجه به تقارن روز سیدهم فروردین با ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت امام علی (ع) بر حفظ حرمت و شعائر اسلامی و اخلاقی این ماه مبارک تأکید کرد و گفت:همه ی صنوف، شهروندان و مسافران نوروزی حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنند و نظارت بر فعالیت اصناف مجاز در این ماه و گشت زنی واحد‌های انتظامی در اماکن عمومی نظیر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای حفظ حرمت روزه داران به دقت صورت گرفته و با متخلفان برابر قانون و ضوابط برخورد خواهد شد.
 وی از شهروندان و رانندگان خواست ضمن همکاری با عوامل انتظامی،پلیس راه و راهور قانون و مقررات را رعایت کنند و با حفظ خونسردی هنگام رانندگی در ترافیک درون و برون شهری در روز پایانی تعطیلات نوروز بر خود و دیگران تلخ نکنند و توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را همیشه مدنظر داشته باشند.
سردار الهی از بکارگیری نیرو‌های کمکی، نیرو‌های یگان امداد، یگان ویژه، پلیس‌های افتخاری و نیرو‌های بسیج مردمی برای پوشش انتظامی و امنیتی سراسر استان خبر داد و گفت:همچنین مأموران پلیس راه و راهور استان هم در آماده باش کامل هستند و با اعمال محدودیت‌های مقطعی ترافیکی از بروز حوادث پیشگیری خواهند کرد.
وی با بیان اینکه رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند ، افزود:از عجله و شتابزدگی حین رانندگی جدا خودداری کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

 

 

 

نظر شما