شناسهٔ خبر: 65935973 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

المجاهدین:

عملیات شهادت طلبانه در پاسخ به کشتار‌های جمعی علیه غزه

جنبش المجاهدین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه در جان یفنی در پاسخ به کشتار‌های جمعی علیه غزه صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی صفا، جنبش المجاهدین در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات با سلاح سرد در منطقه «جان یفنی» در جنوب فلسطین اشغالی را که به زخمی و کشته شدن تعداد زیادی از صهیونیست‌ها منجر شد تبریک می‌گوییم. همچنین شهادت قهرمان مومن المسالمه را تسلیت می‌گوییم.
این عملیات در پاسخ مردم به کشتار‌های جمعی است که صهیونیست‌ها در غزه مرتکب می‌شوند.
ابن عملیات از میزان قدرت جوانان انقلابی و موفقیت آنها در غلبه بر ارتش رژیم اشغالگر پرده برداشت و نشان دهنده میزان پافشاری و اراده جوانان برای به چالش کشیدن ابزار‌های سرکوب گرانه و تروریسم صهیونیستی است.
این عملیات بی سابقه ضربه امنیتی جدید و قدرتمند به رژیم صهیونیستی است و نشان دهنده میزان شکننده بودن و ناکامی سامانه امنیتی صهیونیست هاست.
دشمن باید بداند که مقاومت مردم ادامه دارد و نمی‌تواند اراده آنها را درهم بشکند.
خواهان درگیری و انتفاضه بیشتر در مقابله با رژیم اشغالگر جنایت کار و شهرک نشینانش به ویژه در ماه مبارک رمضان هستیم.

<div id="video-display-embed-code_10958595"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4194944/10958595?width=600&height=350"></script></div>

 

مجری عملیات با سلاح سرد شهید مومن المسالمه است
به گزارش کانال تلگرامی قدس به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد: مجری عملیات با سلاح سرد در منطقه «جان یفنی» در جنوب فلسطین اشغالی شهید مومن فایز المسالمه، ۱۹ ساله از منطقه دورا در جنوب الخلیل است

عملیات شهادت طلبانه در پاسخ به کشتار‌های جمعی علیه غزه

 

تصاویری از مقابل خانه مجری عملیات با سلاح سرد
کانال تلگرامی قدس، تصاویری از مقابل خانه شهید مومن فایز المسالمه در شهر دورا، مجری عملیات با سلاح سرد در جنوب فلسطین اشغالی منتشر کرد.
عملیات شهادت طلبانه در پاسخ به کشتار‌های جمعی علیه غزه
 

نظر شما