شناسهٔ خبر: 65934857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تردد روان در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون تردد در محورهای مازندران روان است و محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران از عادی بودن تردد در محورهای مازندران خبر داد و اظهار داشت: تردد در محورهای چالوس، سوادکوه، هراز و آزادراه تهران - شمال روان است.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت‌های ترافیکی تا 15 فروردین ادامه دارد افزود: پیش بینی جامعی برای وضعیت تردد و کنترل ترافیک تعطیلات نوروز انجام شده  و برای ارتقاء ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه ممنوعیت‌های ترافیکی تا  روز چهارشنبه 15 فروردین ماه ادامه دارد.

جهان تاب خاطرنشان کرد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه ها، محور‌های کرج – چالوس، فیروزکوه، هراز و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب نماید، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در تمام محور‌های برون شهری که ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، کود‌های شیمیایی،  ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی مانند گندم، جو،سویا، برنج، دانه‌های روغنی که دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا هستند از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

فرمانده پلیس راه مازندران اظهار کرد: تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ 13 فروردین سال 1403 در کلیه محور‌های برون شهری کشور ممنوع می‌باشد.

وی گفت: در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

جهان تاب درباره  اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی تا روز جمعه تاریخ 1403/01/17 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی در زمینه محور تهران - قائم شهر هم بیان کرد: تردد انواع تریلر‌ها از ساعت 6 صبح الی ساعت 24 روز‌های شنبه، یکشنبه دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌13، 1403/01/14 از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه ممنوع می‌باشد.

جهان تاب افزود: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه تاریخ 14 فروردین ممنوع می‌باشد.

فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی تا 14 فروردین ماه سال 1403 ممنوع است.

جهان تاب به محدودیت‌های خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی اشاره کرد و گفت: ورود و تردد خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه تاریخ 14 فروردین ممنوع می‌باشد و خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال 1403 در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌ ایمن بین راهی خواهند بود.

 به گفته وی، عبور و مرور انواع خودرو‌های حامل مواد سوختی فاسد شدنی، مواد بهداشتی، کود‌های ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی مانندجو، برنج، گندم،سویا و غیره که دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا باشند از این امر مستثنی هستند.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌ها به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی  اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما