شناسهٔ خبر: 65931101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

نایب رئیس خانه احزاب: امیدواریم مسیر مردمی انقلاب و جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند  

نایب رئیس خانه احزاب ایران گفت: ۱۲ فروردین ۵۸ روز آغاز تعیین حق سرنوشت مردم در تاریخ ایران است و باید به این نکته توجه ویژه ای بکنیم چرا که خیلی از کشورهای جهان از این حق محروم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرآنلاین، حسین کنعانی مقدم نایب رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به دوازدهم فروردین ماه و روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ به فرمان حضرت امام یک رفراندوم بزرگ سیاسی در ایران صورت گرفت و ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند.

آنگونه که فارس روایت کرده، وی افزود: این روز جزو بزرگترین حادثه های سیاسی و ملی و مذهبی ایران است و به تعبیر حضرت امام روز غلبه مستضعفان بر مستکبران بوده و یک پدیده نو ظهور است.کنعانی مقدم تاکید کرد: امام در این روز دستور دادند که حتما این انقلاب با رای مردم تثبیت شود و نظر مردم تعیین کننده شکل حاکمیت باشد.

وی افزود: دوازدهم فروردین ماه نقطه عطفی در تاریخ نظام سیاسی ایران است و همه باید شاکر باشیم که با رای مردم شیوه و نوع اداره حاکمیت مشخص شد.

وی در ادامه گفت: این روز آغاز تعیین حق سرنوشت مردم در تاریخ ایران است و باید به این نکته توجه ویژه ای بکنیم چرا که خیلی از کشورهای جهان از این حق محروم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در خیلی از کشور های منطقه و جهان مسئله حق تعیین سرنوشت مردم اصلا مطرح نیست و این موضوع یک افتخار ویژه برای ایرانیان است.

کنعانی مقدم در پایان گفت: امیدواریم این مسیر مردمی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به همین شکل ادامه پیدا کرده و به ظهور حضرت حجت (عج) برسد.

 

نظر شما