شناسهٔ خبر: 65924819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبر داد

بازدید  بیش از ۳۹۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

عیسی فتحی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۳۹۶ هزار و ۲۰۴ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سعید طالبی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، هفت هزار و ۸۲۴ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه‌های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل‌ها، بوم گردی‌ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و همچنین ۱۱ هزار و ۶۳۱ نفر در مجموع اسکان داده شده‌اند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۵۴ هزار و ۵۷۲ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۷۳ هزار و ۳۸۵ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۱۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده‌اند.

طالبی‌پور بیان کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۳۹۶ هزار و ۲۰۴نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما