شناسهٔ خبر: 65907637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مجبوریم با نفرات جوان و کمبود بازیکن فصل را تمام کنیم

ربیعی: از نتایج ذوب‌آهن ناراحتم، باید درست شویم

سرمربی ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد که تیمش در ادامه مسابقات با وجود کمبودها بتواند نتایج خوبی را به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن بعد از دیدار دوستانه امروز تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان دقایقی با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

ویدئو: 328556

ربیعی در ابتدا گفت: سال نو را خدمت همه عزیزان تبریک می‌گویم و حال خوش برای مردم آرزومندم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به بازی دوستانه امروز تیمش مقابل گل‌گهر در تهران تاکید کرد: به دلیل اینکه نتوانستیم در اصفهان تیمی را دعوت کنیم، امروز بازی تدارکاتی با گل‌گهر در تهران داشتیم. بازی را از قبل هماهنگ کردیم. با وجود اینکه زمین بازی کیفیت بازی دو تیم را گرفته بود، اما بازی خوبی انجام شد و از باشگاه گل‌گهر سیرجان هم تشکر می‌کنم.

ربیعی درباره اینکه به بازیکنان جوان زیادی در ذوب‌آهن میدان داده است، گفت: فکر می‌کنم اکثر مربیان سالی دو سه بازیکن جوان را با توجه به شرایط تیم بها می‌دهند. بضاعت تیم ذوب‌آهن یک بخش است و یک بخش هم این است که 4 بازیکن مصدوم دادیم و دو بازیکن‌مان هم سرباز شدند. امروز در بازی با گل‌گهر سه، چهار بازیکن امیدمان بازی کردند. در تمرینات ذوب‌آهن ما 9 بازیکن رده سنی زیر 21 و زیر 19 سال داریم. به هر حال این فضا هست و امیدوارم جوانانی که به آنها فرصت می‌رسد کار را بگیرند. امروز دانیال ایری، پویا مختاری، اسلامی و ... می‌آیند و خوب کار می‌کنند.

1988571

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا کمبود بازیکن به تیمش در ادامه مسابقات ضربه نمی‌زند، افزود: اهل بهانه نیستم، بعضی‌ها می‌گویند تیم ما در چهار پنج هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته و درست است، اما باید موضوعی را در نظر گرفت. در نیم فصل که تیم ما پنجم شد آرش قادری، سبحان خاقانی، حبیب فرعباسی، نادر محمدی و پوریا آریا کیا 5 بازیکن ترکیب اصلی ما بودند. یعنی ما پنجاه درصد اصلی‌مان را از دست داده‌ایم. تیم ما باید در نیم فصل تقویت می‌شد، من گله‌ای نمی‌کنم و سعی می‌کنم کارمان را با جوان‌ها جلو ببریم. همین الان 3 جای خالی در لیست بزرگسالان داریم. امیدوارم در بازی‌های فشرده با همین اسکواد فصل را خوب تمام کنیم.

ربیعی درباره اینکه چه افقی را در سال 1403 برای مربیگری خودش ترسیم کرده، بیان کرد: امیدوارم بتوانم اتفاق خوبی را برای خودم رقم بزنم. وظیفه‌ای در قبال ذوب‌آهن دارم تا در باقی‌مانده این فصل مسئولیتم را درست انجام بدهم. بعد از آن باید تصمیم درست بگیریم. تیم من پارسال پنجم شده، نیم فصل هم پنجم شدیم و دوست دارم این ارتقا را انجام بدهم. الان که نتایج خوب نیست باید دست به دست هم بدهیم و فضای خوبی را ایجاد کنیم. چون از نتایج اخیر واقعا ناراحت هستم.

نظر شما