شناسهٔ خبر: 65907170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم/ بازدید سرزده تعزیرات از غرفه‌های فرودگاه امام خمینی(ره)

شهر ری - ایرنا - قاضی شعبه هفتم تعزیرات شهرستان‌های استان تهران با بازرسی و بازدید سرزده از غرفه‌های فرودگاه امام خمینی(ره) ۳ پرونده تخلف تشکیل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات شهرستانهای استان تهران ، قاضی شعبه هفتم تعزیرات شهرستان‌های استان تهران گفت: ۳ پرونده تخلف برای غرفه‌های فرودگاه امام(ره) تشکیل و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فیلم/ بازدید سرزده تعزیرات از غرفه‌های فرودگاه امام خمینی(ره)

در راستای نظارت‌های طرح نوروزی، گشت مشترکی توسط تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران و سایر ادارات به منظور بازدید از واحدهای صنفی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این بازدید که جهان آبادی رئیس شعبه هفتم اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران و تعدادی از مسؤولان فرودگاه حضور داشتند، از غرفه‌های این محل بازرسی به عمل آمد.

قاضی شعبه هفتم تعزیرات شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای اجرای گشت‌های نوروزی و بازدیدهای سرزده و در پی گزارش‌های مردمی به همراه بازرسان ادارات صمت و بهداشت، بازرسی از غرفه‌های فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد.

وی گفت: طی این بازرسی‌ها از ۷ واحد صنفی در فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید و برای ۳ واحد صنفی متخلف، پرونده تشکیل شد و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نظر شما