شناسهٔ خبر: 65907003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲ امامزاده و بقعه شاخص استان زنجان میزبان مراسم احیای شب‌های قدر است

زنجان - ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۱۲ امامزاده و بقعه شاخص استان میزبان مراسم احیای شب‌های قدر است و پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر در این مراسم حضور یابند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان از مراسم احیا میزبانی می‌کنند.

وی گفت: مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی (ع) و احیای شب های قدر با حضور سخنرانان، مداحان و دعاخوانان مطرح برگزار می شود.

موسوی افزود: پیش بینی می شود هر شب حدود ۱۰ هزار نفر در مراسم احیای امامزادگان و بقاع متبرکه شرکت کنند.

وی از عموم مردم استان و خانواده ها دعوت کرد ضمن حضور در مراسم احیای شب های قدر و گرامیداشت شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام از فرصت بهره گیری از رحمت و برکات خداوند متعال در این شب‌های سرنوشت ساز استفاده کنند

موسوی افزود: حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، امامزاده سید ابراهیم (ع)، امامزاده محمد حاج سیران در شهرستان زنجان، بقعه حضرت قیدار نبی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) سجاس در شهرستان خدابنده، امامزادگان هاشم و عوف (ع) شهر آببر طارم، امامزاده یعقوب (ع) صائین قلعه و امامزاده اسماعیل (ع) امامزاده زیدالکبیر(ع) ، امامزاده اسحاق (ع) و امامزاده محمد(ع)در شهرستان ابهر ، میزبان زائران و روزه داران ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر هستند.

نظر شما