شناسهٔ خبر: 65906795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تحقق شعار سال در گرو تلاش همه مردم است

فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی( عج) با بیان اینکه تحقق شعار سال در گرو تلاش همه مردم است، گفت: فرمان رهبری فقط با پشتوانه مردمی قابل اجراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، سردار محمدرضا عباسی فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحقق شعار سال در گرو تلاش همه مردم است.

وی در آغاز سال جدید و در برنامه قرآنی کارکنان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو اظهار کرد: فرصت ماه رمضان را از دست ندهید که این ماه افضل از هزار ماه است. بنابراین از بهره‌گیری از این فرصت طلایی غفلت نکنیم و با تدبر در قرآن و استفاده از شب‌های قدر و حضور در مساجد و حسینیه‌ها استفاده نهایی صورت گیرد.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، تاکید کرد: فرمان مقام معظم رهبری فقط با پشتوانه مردمی قابل اجراست.

وی افزود:در راستای تحقق شعار سال به فرموده رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» همراه سازی مردم در شناسایی و حل مشکلات و در واقع ارتباط دوسویه در اولویت قرارگیرد.

سردار عباسی با اشاره‌ به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: باید پیشران تحقق شعار سال باشیم و باهمت و تعامل با دولت از فرصت‌های پیش رو برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

وی در ادامه به موضوع غزه و اتفاقات تأسف برانگیز و خباثت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: روز قدس امسال باید بسیار پررنگ‌تر برگزار شود و روز بی‌نظیری شود و حرکت وحشیانه رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار محکوم شود؛ باید با فریادرسی از مردم غزه حمایت‌های خود را از این مردم مظلوم به رخ دشمنان بکشیم و ضمن اعلام انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود را مردم مظلوم غزه اعلام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما