شناسهٔ خبر: 65904283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

بازدید بیش از ۱۰هزار نفر از غرفه‌های صنایع‌دستی در سپیدان

بهپور کریمیان

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان از بازدید بیش از ۱۰هزار نفر در ایام نوروز از غرفه‌های صنایع‌دستی شهرستان سپیدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، علی حبیبی امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: شهرستان سپیدان به خاطر دارا بودن تفرجگاه‌های طبیعی بی‌نظیری که دارد و پیست اسکی بین‌المللی پولاد کف میزبان بیش از یک‌میلیون مسافر از این مناطق بکر و زیبای طبیعی و تفریحی است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان با اشاره به برپایی غرفه‌های نوروزی صنایع‌دستی گفت: در این غرفه‌ها محصولات دست‌بافت‌ها و چرم‌دوزی و همچنین داروهای گیاهی و آداب‌ورسوم شهرستان سپیدان به نمایش درآمده است.

او با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در ورودی شهر اردکان با همکاری شهرداری و هلال‌احمر شهرستان و اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان برپا شده است گفت: برای میزبانی مسافران نوروزی دو کمپ در مسیر جاده شیراز _ سپیدان با همکاری بوم‌گردی عشایری مشک و ملار، اداره امور عشایر، اداره راهداری و اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سپیدان راه‌اندازی شده و میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما