شناسهٔ خبر: 65901980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بیجار:

اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» نشان از دینداری ملت ایران است

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» در ورزشگاه آزادی نشان از دینداری ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

علی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجتماع عظیم قرآنی صد هزار نفری امام حسنی‌ها در نیمه ماه مبارک رمضان و مقارن با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی علی رغم القائات سراسر کذب و شایعه دشمنان اسلام و ایران با شکوه زیادی برگزار شد.

وی افزود: اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها نشان از اعتقاد و دینداری ملت ایران است.

امام جمعه بیجار گفت: حضور همه اقشار مردم در کنار هم و با همدلی و انسجام مثال زدنی با توجه به انتشار رسانه‌ای آن، نوعی نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این اجتماع باشکوه ضمن طنین‌انداز شدن شعارهایی در دفاع از ملت مظلوم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی شور و حال معنوی بر فضای ورزشگاه آزادی افزود.

حجت‌الاسلام خورشیدی در ادامه به اهمیت اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان‌های دیگر از جمله بیجار نیز می‌تواند تأثیر به سزایی در ایجاد همدلی در جامعه و تبیین معارف قرآن داشته باشد هر چند که در سایر ایام نظیر عید غدیر و جز خوانی در ماه رمضان، شاهد چنین اجتماعاتی هستیم‌.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم در سایه قرآن و ذیل توجهات خاصه ولیعصر بتوانیم به سهم خود گامی در مسیر توسعه معارف قرآن در سطح جامعه علی‌الخصوص برای جوانان و نوجوانان برداریم.

نظر شما