شناسهٔ خبر: 65899895 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

سخنگوی سازمان هواپیمایی خبر داد:

جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۳، دو میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان گفت: از ۲۴ اسفند تا هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۳ دو میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۱ مسافر در بخش هوایی جابجا شده‌اند.

وی افزود: پذیرش و اعزام این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و ۷۲۸پرواز (نشست و برخاست ) انجام شده‌است.

یازرلو در ادامه ضمن اشاره به رشد قابل توجه جابجایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز گذشته از دستور ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت:  با دستور کاپیتان محمدی‌بخش علاوه بر حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، بازرسان این سازمان در فرودگاه‌های سراسر کشور  نیز حضور دارند.

مسافران عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت‌رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری را مطلع نموده تا در سریعترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی کنند.

 

نظر شما