شناسهٔ خبر: 65899043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است

رشت- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: جنگ نرم و تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان فرصت دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح را زبانزد دانست و ادامه داد: همه این موفقیت در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است

گفتنی است، در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر پس از اجرای برنامه‌های قرآنی تقدیر شد.

نظر شما