شناسهٔ خبر: 65898827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

برگزاری پاتوق گفتگو در ایستگاه راه آهن اصفهان با هدف ارتقای سطح آگاهی

با هدف ارتقای سطح آگاهی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان و مسافران قطار در ایام پیک نوروز ۱۴۰۳، پاتوق گفتگو در ایستگاه راه آهن اصفهان برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز سال ۱۴۰۳، پاتوق گفتگو در ایستگاه مسافری راه آهن اصفهان برگزار شده است.  

بر این اساس گروه فرهنگی پاتوق گفتگو با ارائه برنامه‌های ویژه با مسافران گفتگو می‌کنند که این برنامه‌ها شامل مشاوره‌های رایگان و بحث‌های گروهی در موضوعات مختلفی مانند کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقا مهارت‌های زندگی و سالمندی موفق ،   مباحث و شبهات شرعی، مسائل روز سیاسی و اعتقادی، شبهات فرهنگی و اجتماعی است.  

این اقدام با هدف ارتقای سطح آگاهی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان و مسافران قطار در ایام پیک نوروز ۱۴۰۳ طراحی شده‌ است که در فضای سالن مسافری ایستگاه راه آهن اصفهان در حال برگزاری است.  

این رویداد فرهنگی، فرصتی برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات در میان شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد و به عنوان یک پل ارتباطی میان فرهنگ‌ها و نسل‌ها عمل می‌کند و به افراد امکان می‌دهد تا در محیطی صمیمی و دوستانه به گفتگو بپردازند.  

گفتنی است: این برنامه‌ها با استقبال گسترده‌ای از سوی شهروندان و مسافران در ایستگاه مسافری اصفهان مواجه شده و امید است که این رویداد به ترویج فرهنگ گفتگو و درک متقابل در جامعه کمک کند چرا که این برنامه‌ها نه تنها برای ارتقاء سطح آگاهی کمک کننده هستند، بلکه فضایی برای تقویت ارتباطات اجتماعی و حمایت از سلامت روانی فراهم می‌آورند.

نظر شما