شناسهٔ خبر: 65898706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اعلام کرد:

سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزودی تکمیل می‌شود

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: با توجه برگزاری جلسات هفتگی بررسی پیشرفت پروژه سامانه دوم آبرسانی استان و تکمیل۸۷ درصدی تصفیه خانه آن، این سامانه بزودی تکمیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ابرنا، سیدرضا مرتضوی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سامانه دوم آبرسانی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می شود و در بازدید امروز از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان انتظار می رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آن بزودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان اظهار داشت:با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت این پروژه تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قراردارد.

به گزارش ایرنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های زیرپوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

عصر امروز استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی با حضور در سامانه دوم آبرسانی در جریان روند پیشرفت پروژه سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان ۲۸ شهرستان و حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که نزدیک به ۸۰ درصد از آنها در شهرها زندگی می‌کنند.

این استان در سال‌های اخیر از کم‌آبی و خیزش گرد و خاک در اثر خشک شدن زاینده‌رود و تالاب گاوخونی رنج می‌برد.

نظر شما