شناسهٔ خبر: 65898636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اسکان ۱۵۰۷ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: تا روز نهم فروردین به جز اماکن مربوط به آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های مستقر در منطقه که هدایت مسافران توسط عوامل شهرداری منطقه انجام شده است، بیش از ۱۵۰۷ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان شهر اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۵ اصفهان به دلیل وجود پارک کوهستانی صفه و پل‌های تاریخی سی‌وسه‌پل، مارنان و بوستان‌های ملت و سعدی، همچنین محله جلفا که به دلیل کلیساها و گذرهای قدیمی اقامت‌گاه‌ها و خانه‌های سنتی محل تردد گردشگران زیادی در ایام نوروز است، نهایت تلاش ما آن است که با تخصیص خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی‌، رضایت گردشگران را جلب کنیم.

وی افزود: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمامی امکانات مورد نیاز برای فراهم کردن آسایش و رفاه مسافران نوروزی در منطقه ۵ به کار گرفته شد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: تا روز پنجشنبه نهم فروردین به جز اماکن مربوط به آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های مستقر در منطقه که هدایت مسافران توسط عوامل شهرداری منطقه انجام شده است، بیش از ۱۵۰۷ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان شهر اسکان یافتند.

اسکان ۱۵۰۷ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر

کارگر تصریح کرد: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته امکانات زیادی برای تجهیز محل اسکان موقت مسافران نوروزی ازجمله دو سینک ظرف‌شویی دوقلو و اجاق گاز، نصب داربست فلزی، نصب بنر راهنمایی گردشگری مسافران، جانمایی پارکینگ برای خودروهای مسافران، تعبیه مخازن پسماند تر در اسکان مسافران نوروزی استقرار یک نفر نیروی پاکبان برای نظافت و ضدعفونی کردن محل اسکان و سرویس‌های بهداشتی به‌صورت روزمره، نظافت و شست‌وشوی ویژه ورزشگاه‌ها، جدول‌ها و آب‌پاشی پارکینگ، نمازخانه و وسایل گرمایشی در ورزشگاه ولایت تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز فعالیت ستاد نیز گل‌کاری و رسیدگی به فضاهای سبز، زیباسازی و نورپردازی معابر پارک کوهستانی صفه، راه‌اندازی آب‌نماها، نظافت و شست‌وشوی معابر اصلی و فرعی، خط‌کشی خیابان‌ها، صدور نکردن مجوز حفاری و رنگ‌آمیزی جداول با هدف زیبایی منطقه و استقبال شایسته از گردشگران نوروزی انجام گرفته است.

نظر شما