شناسهٔ خبر: 65898288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار فارس: مسکن و معیشت کارگران اولویت ۱۴۰۳ باشد

شیراز-ایرنا-استاندار فارس گفت: مسکن، سلامت و معیشت کارگران در دستور کار مسئولین حوزه کارگری استان در سال جاری قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار نوروزی مدیران حوزه تعاون و کارگری استان با وی از تامین مسکن، معیشت و سلامت کارگران به عنوان سه انتظار اصلی خود در این حوزه یاد کرد.

استاندار فارس با اشاره به آمار اشتغال ایجادی در سال گذشته تاکید کرد که امسال اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

ایمانیه افزود: تامین مسکن کارگران با تمرکز بر نقاط نزدیک به کارخانه ها و شهرک های صنعتی، تامین و حفظ سلامت این قشر با استفاده از ظرفیت های درمان سازمان تامین اجتماعی ‌در حوزه های کمی و کیفی و توجه به معیشت کارگران با ایجاد و توسعه تعاونی های مصرف، باید سه دستور کار اصلی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۳ باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز در این دیدار به کاهش نرخ بیکاری و رتبه برتر استان در مجموع شاخص های اشتغال در سال گذشته طبق ارزیابی های کشوری اشاره کرد.

برتری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، کسب یک کرسی در هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و رسیدن به جایگاه نائب رئیسی فدراسیون ورزش کارگری کشور از اولین هایی بود که به گفته وحید خداپرست، سال ۱۴۰۲ برای استان فارس رقم خورد.

او توضیح داد که مجموعه تعاون کار در سال پیش رو نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با تحقق شعار سال استان را پویاتر کند.

اعضای تشکل های کارگری و کارفرمایی و نیز هیات رئیسه اتاق تعاون فارس نیز مدیرکل کار را در این دیدار همراهی کردند.

نظر شما