شناسهٔ خبر: 65897934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ آزاد شدند

اردبیل - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل اظهار کرد: ۳۴۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سال ۱۴۰۲ با کمک این ستاد و خیرین، مشاوره مددکاران و همت روسای زندان‌ها، اندرزگاه‌ها و کارکنان اجرای احکام دادگستری‌ها آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

کریم الله محبوبی اُناری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مبلغ محکومیت ۳۴۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد بیش از ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی همچنین در هشت سال گذشته یک هزار و ۹۲۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که کل مبلغ محکومیت آنان نیز بیش از هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

محبوبی اناری در ادامه با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی محسن چاوشی هنرمند متعهد و مردمی کشورمان یادآور شد: در چهار سال اخیر در هشت مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال توسط طرفداران وی برای آزادی ۱۰۶ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل کمک شده است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل در خصوص شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در جشن‌های گلریزان، مشارکت در پویش‌های مردمی در فضای مجازی یا با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان واقع در شهرک اداری کارشناسان با اهدای کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی مشارکت کنند.

محبوبی اناری ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به رهایی زندانیان غیرعمد دانست و شماره حساب‌ ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی را برای واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد اعلام کرد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

نظر شما