شناسهٔ خبر: 65896908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حفاظت از محیط زیست؛ آموزه ای دینی وتوصیه بزرگان است

دردیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با امام جمعه اهل سنت ارومیه بر حفاظت از محیط زیست؛ بعنوان آموزه ای دینی وتوصیه بزرگان تاکید شد.

صاحب‌خبر -

حفاظت از محیط زیست؛ آموزه ای دینی وتوصیه بزرگان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل ظهر امروز با حضور در مسجد امام شافعی ارومیه با ماموستا مامد کلشی نژاد ، امام جمعه اهل سنت ارومیه دیدار کرد.

دکتر سعید شهند در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت : در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی نمودن برنامه های دولت مردمی سیزدهم، همراهی با جهش تولید و توسعه پایدار و متوازن ، محوریت فعالیت های اداره کل حفاظت محیط زیست در سال 1403 خواهد بود و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست را در سال جدید با جدیت پیگیری می کنیم .

وی ادامه داد: هرجا که مردم در انجام امری مشارکت داشته اند نتیجه آن مطلوب و مثبت بوده است و آماده بهره گیری از علما و روحانیون اهل سنت در حوزه حفاظت از محیط زیست هستیم.

ماموستا کلشی نژاد در این دیدار ضمن تبریک سال جدید  با اشاره به اینکه وحدت رمز پیروزی و موفقیت مردم در روزهای سخت و در مقابل بیگانگان است، گفت : وحدت زمینه ساز رشد و تعالی یک جامعه است و مردم حضور  و مشارکت خود را در صحنه های مهم و اثر گذار کشور همواره نشان داده اند.

وی افزود : حفظ و حراست از محیط زیست در آموزه های دینی و بزرگان دین بسیار تأکید شده است و هرکسی وظیفه دارد در هر جایگاهی که است در این زمینه نقشی داشته و گامی بردارد.

نظر شما