شناسهٔ خبر: 65896555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

شیرانی خبر داد

۶ استان پر حادثه کشور در ایام نوروز مشخص شد

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان از استان‌های پرحادثه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598،  سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت و گو با خبرنگار مهر آماری از ابتدای طرح نوروزی پلیس راهور و ترددات جاده ارائه داد.

وی افزود: حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند ۳۷۰ میلیون تردد و متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد است که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ شیرانی گفت: ۴۸۴ فقره تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده که ۵۸۵ نفر در این تصادفات جان باختند و همچنین ۱۲۴۷۲ فقره تعداد تصادف جرحی است که در این تصادفات هم ۱۵۵۷۴ نفر مجروح شدند و ۶۵۰۸۳ فقره آمار تصادفات خسارتی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بیان داشت: کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان از استان‌های پرحادثه هستند همچنین بیشترین تردد و انباشت را در استان مازندران ۳۱۲ هزار خودرو، گیلان ۲۳۲ هزار خودرو و خراسان رضوی ۷۸ هزار خودرو تا این لحظه شاهد بودیم.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه را شاهد هستیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) است و وضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

نظر شما