شناسهٔ خبر: 65896465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر مورد موافقت قرار گرفت

بوشهر- ایرنا- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر گفت: با مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک موافقت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محتشم حسینی روز پنجشنبه در بازدید دادستان بوشهر از زندان اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌ها است و بر همین اساس از ظرفیت‌های مختلف در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند در کاهش آسیب‌های اجتماعی این خانواده‌ها با همکاری خیرین استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال خانواده‌های زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، دستگاه قضائی استان بوشهر اقدامات مهم و قابل توجهی در برنامه قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر نیز گفت: با برنامه‎‌ریزی انجام شده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های بوشهر استفاده می‌شود.

عمار شهنیایی افزود: استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر اضافه کرد: استفاده از پابندهای الکترونیکی، مجازات‌های جایگزین حبس و تخفیفات ارفاقی در اولویت برنامه دستگاه قضائی قرار دارد.

وی بیان کرد: سرکشی از زندان‌ها و بررسی مطالبات مددجویان در برنامه کاری قضات و مسؤولان دادگاه‌ها در شهرستان‌های استان بوشهر قرار دارد و در این برنامه‌ها از ظرفیت‌های مختلف برای حبس‌زدایی استفاده می‌شود.

نظر شما