شناسهٔ خبر: 65895655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس اماکن کرمانشاه اعلام کرد؛

اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان

کرمانشاه- رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان صنف رستوران‌ها و اغذیه فروش‌ها که موفق به دریافت مجوز فعالیت شده اند، تنها به صورت بیرون بر مجوز فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار، سرهنگ سیامک آزادی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش‌های دینی و مذهبی، محدودیت‌هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی‌ها، کافی شاپ ها و قهوه خانه‌ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران‌ها، غذاهای آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تائید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب شده‌اند تنها می‌توانند به صورت بیرون بر آن هم با استتار و پوشش مناسب محل کسب خود فعالیت کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: گشت‌های نظارتی تخصصی و همچنین گشت‌های مشترک این پلیس با اصناف و اتحادیه‌ها شامل ۶ اکیپ در طول ماه مبارک رمضان بازرسی‌های مستمر را از اصناف به عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدارها و اخطارهای صادره بی توجه بوده‌اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

آزادی در پایان گفت: آن دسته از اصنافی که به اخطارهای صادره بی توجهی و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند با هماهنگی دادستانی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و اجازه فعالیت نخواهند داشت.

نظر شما