شناسهٔ خبر: 65895471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گفت: گروه جهادی ۱۵۰ نفری بسیج سازندگی خراسان شمالی با حضور ۱۰ روزه در شهرستان محروم راز و جرگلان در حال خدمت رسانی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ سردار اسماعیل فرجی امرز در  نشست فعالان بسیج سازندگی خراسان شمالی از حضور گروه جهادی 150 نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان نقش آفرین باشند. 

وی افزود: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه‌های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه‌ها بسیار موثر است.

فرمانده سپا استان از وجود 2044 گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد پروژه‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی٬ راه  موثر و مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به  پیمانکاری را ندارد و هزینه‌های خدمات را نیز کاهش داده و مقرون به صرفه است.

وی گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین‌آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می‌کنیم  و  در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس به صورت ویژه منشا خدمت باشد. 

انتهای پیام/311/

نظر شما