شناسهٔ خبر: 65895296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است

زهره گودرزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی استان در سال جدید است.

صاحب‌خبر -

سید عماد شاهرخی امروز نهم فروردین‌ماه در جلسه تحقق شعار سال که در محل دفتر معاونت اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، به تبیین محصولات و تولیدات بخش کشاورزی و نقش آن‌ها در اقتصاد استان پرداخت و اظهار کرد: هدف تشکیل میز محصولات کشاورزی؛ صادرات محصولات به خارج کشور و رونق کسب و کار در استان است.

وی تصریح کرد: ایجاد میز محصولات کشاورزی با اولویت محصولات گیاهان دارویی، باغی و گلخانه‌ای، عسل، حبوبات فراورده‌های گوشتی از برنامه‌های کاری سازمان در سال جدید خواهد بود.

شاهرخی با بیان اینکه راه‌اندازی میزهای محصولات کشاورزی می‌تواند بخشی از مشکلات تولیدی و بازاریابی محصولات کشاورزی استان را حل کند، گفت: با ایجاد میز محصولات و باوجود تشکل‌ها و مشارکت سرمایه‌گذاران می‌توان شاهد توسعه و عرضه محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی باشیم و ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی را یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی و فعال شدن واحدهای غیرفعال از برنامه اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان است.

انتهای پیام

نظر شما