شناسهٔ خبر: 65895080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرماندار کرمانشاه : عملکرد سازمان فرهنگي شهرداري کرمانشاه مطلوب است

صاحب‌خبر -
فرماندار کرمانشاه : عملکرد سازمان فرهنگي شهرداري کرمانشاه مطلوب است
خبرگزاری آریا-فرماندار شهرستان کرمانشاه در دیدار با رییس و مدیران سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: عملکرد این سازمان بسیار خوب و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا از  کرمانشاه، دکتر ایمان درخشی رئیس سازمان با همراهی معاونین و مدیران سازمان فرهنگی صبح امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه بمناسبت سال جدید با حضور در دفتر محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه در خصوص مباحث و برنامه های فرهنگی شهر کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در سال گذشته بسیار خوب و مطلوب بوده است.

وی افزود: فضای شهری و محیطی بدلیل بصری بودن آن باعث شده که شهروندان بصورت روزانه با آن سرو کار داشته باشند که سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در این حوزه خوب کار کرده و جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ادامه داد: آسیب شناسی اجتماعی، هدف گذاری و اجرای برنامه های پر محتوا در مناطق حاشیه نشین شهر یکی دیگر از اقدامات خوب سازمان فرهنگی در سال گذشته بوده که امیدواریم در سال جدید نیز ادامه یابد.

آمویی خاطر نشان کرد: دیگر برنامه های فرهنگی این سازمان در مناسبت های مختلف که باعث شور و نشاط در شهر شده و همچنین توجه ویژه به امر ورزش و تشکیل تیم های مختلف نشان از نگاه خوب مجموعه‌ مدیریتی این سازمان است که باید تداوم یابد.

وی با اشاره به شعار « کرمانشاه دروازه کربلا » که در اربعین سال گذشته از سوی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه پایه گزاری شد گفت: عملکرد مجموعه مدیریتی استان با موضوع اربعین حسینی در سال گذشته بسیار خوب بود و همین امر باعث شد که بیش از یک میلیون تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی صورت گیرد، لذا پیش بینی می‌شود که در اربعین 1403 با افزایش چشمگیر زائران همراه باشیم.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه شهر کرمانشاه مبدای برای عزیمت زائران اربعین حسینی چه از مرز خسروی و چه مهران است، سازمان فرهنگی باید برنامه ریزی خوبی در حوزه فرهنگی_مذهبی برای این رویداد مهم داشته باشد.

آمویی در پایان از تلاش های مجموعه مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تقدیر و بیان کرد: هرجا که نیاز به کمکی باشد، در کنار سازمان فرهنگی خواهیم بود.

گفتنی است که پیش از سخنان فرماندار شهرستان کرمانشاه، ایمان درخشی رییس سازمان فرهنگی شهرداری ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های سال جدید را ارائه و از همراهی و همکاری مجموعه مدیریت شهری و توجه ویژه فرماندار محترم تقدیر کرد و گفت: نگاه فرهنگی دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه و حمایت های ایشان باعث حرکت روبه جلوی برنامه های فرهنگی شده است.

نظر شما