شناسهٔ خبر: 65894201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

اسکان بیش از ۳۶ هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۳۶ هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش این استان اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رضا عزتی روز پنجشنبه نهم فروردین ماه با اشاره به اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب یک هزار ۶۱۵ اتاق و هفت خانه معلم برای اسکان میهمانان نورورزی در نظر گرفته شده است افزود: روز هشتم فروردین ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد ۴ هزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده اند.

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تا کنون هفت هزار و ۵۰۱ خانوار به تعداد ۳۶ هزار و ۵۲۲ نفر توسط پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از هشت هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد،تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفر روز (اقامت شخص ۲ روز و بیشتر ) از اقامتگاه های آموزش و پرورش بهره برده اند.

عزتی اظهار داشت: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس https://eskan.medu.ir/جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما