شناسهٔ خبر: 65894140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

لزوم رعایت شئونات و حفظ حرمت لیالی قدر توسط تمامی تاسیسات گردشگری در بوشهر

وحید امیری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت لیالی قدر توسط تمامی تاسیسات گردشگری در استان مورد تاکید است و باید به طور جد مدنظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در ایام تعطیلات نوروز با نظارت میدانی که کارشناسان گردشگری اداره‌کل متبوع از تاسیسات گردشگری استان داشتند شاهد ارائه خدمات مطلوب و رعایت ضوابط لازم بوده که شایسته تقدیر است‌.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: اقدام به دریافت وجه با رعایت نرخ گذاری مصوب، توجه به نکات بهداشتی، رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان و برخورد مناسب و محترمانه با گردشگران مورد انتظار ما بوده که در این روزها با مدیریت مناسب مدیران مراکز گردشگری به خوبی انجام شده است.

او ادامه داد: با نزدیک شدن به لیالی قدر و ایام شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، چون گذشته رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این شب‌های معنوی مورد تاکید ما بوده و باید به طور جد مدنظر تمامی تاسیسات گردشگری در سطح استان باشد.

سجادی‌منش در پایان تاکید کرد: بدون تردید چنانچه سهل انگاری در این رابطه صورت پذیرد برابر مقررات تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما