شناسهٔ خبر: 65893906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار اردبیل:

برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید

استاندار اردبیل با بیان اینکه اولویت پروژه‌های عمرانی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است، گفت: تأمین اعتبارات برای این پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

سیدحامد عاملی در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل،عاملی با تأکید بر استفاده موثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص نمایند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: هم چنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

گفتنی است، در این نشست دستگاه‌های آب منطقه‌ای، برق، گاز، راه‌وشهرسازی، نوسازی مدارس، ورزش‌وجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، علوم پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد مسکن و امور روستایی استانداری گزارشی اجمالی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و در حال تکمیل برای سال ۱۴۰۳ ارائه کردند.

انتهای پیام

نظر شما