شناسهٔ خبر: 65893471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سوانح رانندگی کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۳ مصدوم داشت

کرمان - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس را ۱۰۰ نفر و مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه را ۳۳ نفر اعلام کرد که این آمار در مقایسه با روز قبل آن (۱۶۹ نفر) کاهشی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا درگزارش آماری دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰ روز گذشته تا ساعت ۰۷:۳۰ امروز پنجشنبه، تعداد بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۱۸۲ نفر و نیز بیماران غیرتصادفی درمان شده در محل ۲۲۳ نفر بوده است.

مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پرشکی کرمان همچنین تعداد کل مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان ها را طی مدت زمان یاد شده ۱۱ هزار ۴۳۲ نفر، بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان های این استان را ۱۰ هزار و ۲۵ نفر، بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان ها را یکهزار و ۴۰۷ نفر، بیماران منتقل شده به بخش های ویژه ۹۲ نفر و بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش های عادی را ۳۹۹ نفر اعلام کرده است.

براساس این گزارش همچنین تعداد بازدیدهای بهداشتی از اماکن یک هزار و ۵۳۱ مورد، مقدار مواد غذایی فاسد جمع آوری شده در این استان ۷۱۱ کیلوگرم، مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده ۶ مورد و همچنین تعداد بازدید های حوزه غذا و دارو ۱۱۳ مورد بوده است.

به گزارش ایرنا در این گزارش آمار جان باختگان سوانح رانندگی اعلام نشده زیرا براساس تصمیم گرفته شده در نشست مشترک شورای ترافیک استان و کمیسیون ایمنی راه‌ها به ریاست معاون عمرانی استاندار کرمان، پلیس متولی اعلام آمار جان باختگان سوانح اعلام شده، پلیس استان و نیز پزشکی قانونی نیز تاکنون آمار را به شکل استانی در اختیار رسانه ها نگذاشته اند.

نظر شما