شناسهٔ خبر: 65893356 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود از رقابت‌های چهارجانبه ویتنام نتیجه را به حریف واگذار کرد.

صاحب‌خبر -
فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال کشورمان که برای حضور در رقابت‌های ۴ جانبه به ویتنام سفر کرده است، امروز پنج شنبه در نخستین دیدار خود برابر مغرب به میدان رفت. 
 
ملی پوشان ایران در این دیدار ۴ به ۵ نتیجه را به تیم آفریقایی مغرب واگذار کردند. 
 
مهدی کریمی (۲ گل)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گلزنان ایران در این مسابقه بودند. ویتنام و نیوزلند دیگر تیم‌های حاضر در این تورنمنت چهارجانبه هستند.
 
باقر محمدی، سپهر محمدی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، علی اکرمی، سجاد یوسف خواه، سالار آقاپور، مهدی کریمی، امیرحسین داودی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی بازیکنان اعزامی به این مسابقات هستند و شاگردان وحید شمسایی در این مسابقه با ترکیب ابتدایی مسعود محمدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، بهروز عظیمی به میدان رفتند.
 
ملی پوشان ایران در این مسابقه ابتدا با ۲ گل از حریف خود پیش افتادند، اما در نهایت نیمه نخست با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.
 
با آغاز نیمه دوم، این تیم مغرب بود که ۲ بار دیگر دروازه ایران را باز کرد و ۴ بر ۲ پیش افتاد و به دنبال آن تیم ایران به «پاورپلی» روی آورد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در ادامه هم بازی تهاجمی‌تری را به نمایش گذاشت و یک بار هم توپ را به تیر دروازه زد، اما این تیم مغرب بود که در ضد حمله موفق شد گل پنجم را به ثمر برساند و با برتری ۵ به ۴ پیروز میدان شود. 
 
شاگرادان شمسایی، شنبه ۱۱ فروردین، دومین دیدار خود را مقابل نیوزلند برگزار می‌کنند. 
 
در دیگر بازی امروز، ویتنام میزبان با نیوزلند مسابقه می‌دهد. 
­

نظر شما