شناسهٔ خبر: 65892575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار: آذربایجان‌غربی با پنج زنجیره ارزش آماده حضور در نمایشگاه ایران اکسپو است

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی با عنوان ایران اکسپو در نیمه نخست اردیبهشت امسال گفت: استان با پنج زنجیره ارزش آماده حضور در این نمایشگاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد کرمی روز پنجشنبه در جلسه گروه کاری زنجیره های ارزش راهبردی آذربایجان‌غربی افزود: خودروهای سنگین، درب‌های ضد سرقت، طیور، گیاهان دارویی و سیب این پنج زنجیره ارزش را شامل می شود.

وی اضافه کرد: حوزه کشاورزی از معادلات آذربایجان‌غربی قابل حذف نیست و در حوزه صنعت نیز باید زنجیره هایی مورد مطالعه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: چهارچوب محتوایی و شکلی نمایشگاه و غرفه استان ها توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

کرمی اظهار کرد: با توجه به تجربه سال گذشته و با عنایت به تخصصی بودن موضوع نمایشگاه، انتخاب یک دستگاه استانی به عنوان مسوول برای غرفه آذربایجان‌غربی در نمایشگاه الزامی است.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی به همراه بخش خصوصی، مسوولیت طراحی و غرفه آرایی غرفه آذربایجان غربی در نمایشگاه را بر عهده داشته باشد.

نمایشگاه ایران اکسپو روزهای هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در تهران برگزار می شود.

نظر شما