شناسهٔ خبر: 65892467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقدام قاطع بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در تعدی به نوامیس مسلمین غزه را محکوم کرد و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را به شدت محکوم کرد و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
«بسم الله القاسم الجبارین
 
تداعی شد کلام مولایمان علی (ع) که فرمودند شنیده‌ام یاران معاویه در سرحدات ما خلخال از پای زن مسیحی در سایه حکومت ما درآورده‌اند اگر مسلمانی این خبر را بشنود و از غصه دق کند بر او ملالی نیست، امروز همان روز است که حرامیان صهیونیست در قبلگاه اول مسلمین پس از شش ماه جنایت و آدم کشی به نوامیس مسلمین تجاوز کنند و سران مدعی عرب و امت مسلمان بشنوند و از ننگ نمیرند!
 
آیا وقت آن نرسیده است که این سگ‌های هار را ریشه‌کن کرد و این غده سرطانی را برای همیشه نابود کرد و از بین برد؟
 
ننگ بر آنانی که هنوز غیرت مسلمانی شان بیدار نگشته است، فراکسیون حمایت از محور مقاومت مجلس شورای اسلامی در کنار دیگر تشکیلات حامی فلسطین آماده هر اقدامی برای التیام و حمایت مردم غزه و نابودی اسرائیل است و از همه آزادگان می‌خواهد اقدام عملی در این زمینه انجام دهند».

نظر شما