شناسهٔ خبر: 65892076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از اختصاص هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های سد دهرود و تعریض جاده نمازگاه - ارم در شهرستان دشتستان از مصوبات سفر رییس جمهوری به استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد هادی رستمیان در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: سد دهرود با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر نخست رییس جمهور به استان بوشهر و جاده نمازگاه به ارم با اعتبار ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت اجرایی شده‌اند.

وی افزود: بهره برداری از سد دهرود نقش مهمی در تامین آب شرب، کشاورزی، تولید، اشتغال و معیشت مردم دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: جاده نمازگاه - ارم نیز ار محور‌های کوهستانی و حادثه خیز است که توسعه و ایمن سازی آن از مطالبات دیرینه مردم به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: بدلیل اهمیت طرح‌های یادشده سرعت بخشی در تزریق اعتبارات مورد تاکید است.

رستمیان با اعلان این‌که در ۲ سال اخیر طرح‌های شاخص و مهمی در حوزه عمرانی در استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است، اضافه کرد: کیفیت اجرای طرح‌های عمرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و نظارت دقیق و جامعی بر اجرای طرح‌ها انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: دشتستان به عنوان پهناورترین شهرستان استان، تعداد زیادی طرح عمرانی دارد و هفته دولت و دهه فجر پارسال یک‌ هزار طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان، افتتاح یا اجرایی شد.

نظر شما