شناسهٔ خبر: 65891976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سقز:

طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود

سقز- فرماندار سقز خواستار اجرای مناسب طرح‌های شهید همت برای توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و طرح شهید محمودوند در حوزه جذب بازماندگان از تحصیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر توان در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زیویه اظهار کرد: معلمی یک توفیق الهی و فرصتی بی نظیر برای هر انسانی است که در تربیت انسان‌های دیگر دخیل است و البته می‌تواند در آینده یک نسل تأثیرگذار باشد.

وی افزود: حاصلخیزی آینده کشور وابسته به بذری است که اکنون در آموزش و پرورش کاشته می‌شود.

توان خواستار اجرای مناسب طرح‌های شهید همت برای توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و طرح شهید محمودوند در حوزه جذب بازماندگان از تحصیل شد.

فرماندار سقز همچنین بر برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان پشت کنکور، توجه به مهارت آموزی در مدارس، دوری نمودن دانش آموزان و معلمان از حافظه محوری، کمک والدین و شوراهای آموزش و پرورش به مدارس، توجه به تحقق شعار سال در حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی یادآور شد: از وظایف وزارت کشور و به تبع آن فرمانداری، حمایت، پشتیبانی، هدایت و نظارت است که خروجی آن خدمت به مردم است که امیدواریم با تلاش مجموعه بزرگ آموزش و پرورش، والدین و سعی دانش آموزان شاهد تربیت شهروند مطلوب و کسب رتبه‌های مناسب در کنکور توسط آینده سازان باشیم.

فرماندار سقز بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه داوطلبان کنکور تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح روستاها برای آماده ساختن دانش آموزان جهت کنکور یکی از اولویت‌هاست که در قالب مسئولیت اجتماعی معادن، حمایت خواهیم نمود.

افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان هم با بیان اینکه ۲۰ برنامه راهبردی برای اجرا ابلاغ شده است افزود: همگرایی و انسجام درون سازمانی و تعامل بیرونی از جمله این برنامه‌ها باید به جد رصد شود.

گفتنی است؛ در این آئین از ۱۳ سال و دو ماه تلاش‌های خالد علیپور رئیس قبلی آموزش و پرورش منطقه زیویه تقدیر و سید سلمان حسینی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

نظر شما