شناسهٔ خبر: 65891104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار نیر:

واحد تولید محصولات سلامت محور شهرستان نیر در حال تکمیل است

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر حمایت از راه‌اندازی و توسعه کارگاه‌های تولیدی را از راهبردهای فرمانداری در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و از در حال تکمیل بودن کارگاه تولید محصولات سلامت محور در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا حسینی روز پنجشنبه در بازدید از کارگاه تولید محصولات سلامت محور در شهر نیر اظهار کرد: این واحد تولیدی با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال راه‌اندازی است و هم‌اکنون با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، بخش‌های مختلف آن در حال استقرار و راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده، برای تکمیل این واحد یا کارگاه تولیدی، ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است و تا حدود ۲ ماه دیگر تکمیل خواهد شد و با راه‌اندازی کامل و آغاز بهره‌برداری از آن، زمینه اشتغال پنج نفر در شهر نیر فراهم خواهد شد.

فرماندار نیر با اشاره به نام و شعار سال ۱۴۰۳ یعنی " جهش تولید با مشارکت مردم" رسالت فرمانداری را حمایت از بخش خصوصی با اعمال مشوق‌ها برای توسعه و رونق تولید و اشتغال دانست و افزود: تلاش می‌کنیم در سال جدید با عمل در راستای تحقق شعار و نام سال، شاهد راه‌اندازی واحدهای تولیدی متعددی در شهرستان نیر باشیم.

به گفته سرمایه‌گذار واحد تولیدی سلامت محور شهرستان نیر، در این کارگاه به تولید و فرآوری محصولاتی نظیر عسل، ارده، میوه خشک و دیگر محصولات بومی پرداخته خواهد شد.

شهرستان گردشگرپذیر نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما