شناسهٔ خبر: 65890614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسیدگی به مطالبه دامداران روستای چریک آباد سیلوانا

با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی مطالبه دامداران روستای چریک آباد سیلوانا در خصوص تعلیف غیرمجاز عده ای از مراتع روستارسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

رسیدگی به مطالبه دامداران روستای چریک آباد سیلوانا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت:  در پی مطالبه روستائیان  و دامداران روستای چریک آباد سیلوانا  از توابع ارومیه مبنی بر تعلیف غیرمجاز  عده ای از مراتع روستای چریک آباد سیلوانا، با دعوت از مدیرکل منابع طبیعی استان و کارشناسان آن مجموعه تعداد مجوزهای صادره،نحوه تعلیف و میزان احشام مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس قرارگاه حقوق عامه استان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال ،حمایت از تولیدگران روستایی را با لحاظ مقررات قانونی خواستار شد.

مجیدی تاکید کرد: اداره کل منابع طبیعی استان نباید اجازه دهد از مجوزهای صادره سوء استفاده  شوداز چراهای مازاد نیز باید جلوگیری شود.

 دادستان  مرکز استان به سازمان بازرسی  تاکید کرد  بررسی شود  که آیا مجوزهای صادره  متناسب با احشام روستای چریک آباد  است یا خیر؟دلیل ابطال مجوزهای صادره چیست؟ و طبق مقررات افرادی که استحقاق دریافت مجوز تعلیف را دارند ،برای آنها صادر شود.

دادستان مرکز استان در پایان با اظهار این مطلب که زندگی در روستای چریک آباد با ۱۶۲۰ نفر جمعیت  به اعتبار دامپروری آن منطقه است ،دامداران باید علاوه بر جبران خسارت و پرداخت جریمه تعلیف غیرمجاز ،  نباید از مجوزهای صادره سو استفاده کنند.

نظر شما