شناسهٔ خبر: 65890429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محفل انس با قرآن برگزار می شود

کرج- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاریان بین المللی در مصلای کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر اشتری با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به جهت ترویج مکتب قرآن در بین عموم مردم گفت: برپایی محفل‌های قرآنی می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها مؤثر باشد و بدین وسیله اثرگذاری آن در زندگی فردی و اجتماعی آنها و سطح جامعه نمود بهتری پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: به همین جهت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با همکاری دارالقرآن دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، اقدام به برگزاری ویژه برنامه بین المللی محفل قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت ۲ کرده است. این برنامه در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ساعت ۲۱ در مصلای بزرگ کرج، میزبان شهروندان و عموم علاقه مندان است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: تلاوت استاد احمد شحات احمد و استاد حمید شاکر نژاد از مهمترین بخش‌های محفل بزرگ نوای ملکوت ۲ است و از تمامی شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در این رویداد قرآنی حضور بهم رسانند.

نظر شما