شناسهٔ خبر: 65890372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات

دادستانی هلند اعلام کرد هیچ پیشرفتی در روند استرداد بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال این کشور توسط دولت امارات به وجود نیامده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اواسط ماه مارس، دفتر دادستانی هلند اعلام کرد که انتظار دارد پرومس، که در دبی بازداشت شده، در آینده نزدیک از امارات مسترد شود، اما نمی‌تواند زمان دقیق این روند را اعلام کند.

با این حال هانکه سیکس فن اشتاین، سخنگوی دادستانی هلند در امور تجدیدنظر، خبری ناامیدکننده در این باره داد و گفت: هیچ پیشرفتی در مورد درخواست هلند برای استرداد کوئینسی پرومس بازیکن فوتبال اسپارتاک مسکو از امارات حاصل نشده است.

پلیس دبی، پرومس را 29 فوریه هنگام عبور از کنترل مرزی در فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم بازداشت کرد و این بازیکن به پاسگاه پلیس منتقل شد. او به دلیل یک تخلف محلی (تصادف جاده‌ای) در امارات بازداشت شد. پرومس بعداً به درخواست دادستانی هلند دستگیر شد و از امارات متحده عربی خواسته شد تا او را استرداد کند. بر اساس گزارش رسانه‌ها، مهاجم هلندی در یک پاسگاه پلیس در نزدیکی فرودگاه دبی نگهداری می‌شود.

در هلند، دو پرونده جنایی علیه کوئینسی پرومس برای قاچاق مواد مخدر و حمله با چاقو به پسر عمویش تشکیل شده‌ است. دادگاه منطقه آمستردام در 14 فوریه پرومس را به اتهام قاچاق کوکائین به شش سال زندان محکوم کرد و هم‌اکنون در فهرست تحت تعقیب بین‌المللی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما