شناسهٔ خبر: 65888435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان رودسر: مطالبات بحق مردم باید با جدیت پیگیری و انجام شود

فرماندار شهرستان رودسر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت : مطالبات بحق مردم باید با جدیت پیگیری و انجام شود. فرماندار شهرستان رودسر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت : مطالبات بحق مردم باید با جدیت پیگیری و انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: مطالبات بحق مردم باید به فوریت جامه عمل پوشانده شود و برای برآورده شدن این مطالبات بحق مسوولان باید تدبیر کرده و راهکار اجرایی برای آنان در نظر گرفته شود.

وی افزود: پاسخ دادن به هر مطالبه و در هر سطحی مستلزم اعتبارات، مجوز‌های لازم و قانونی و مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و پذیرش ریسک در چارچوب برنامه‌های مدون می‌باشد.
فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به "جهش تولید با مشارکت مردم " گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار راهبردی است و باید با همت بلند، روحیه انقلابی و جهادی و از خود گذشتگی و ایثار در پیش گرفته و تمامی این عوامل را بسیج و سازماندهی نماییم و در حد بضاعت و توان در شهرستان رودسر با انسجام، همفکری، ید واحده و فضل الهی به اهداف تعیین شده برسیم و از مشارکت و همراهی مردم نباید غافل شویم.

فرماندار شهرستان رودسر: مطالبات بحق مردم باید با جدیت پیگیری و انجام شود

وی تصریح کرد: حوزه اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد مورد تاکیدات مقام معظم رهبری به دولتمردان است، دولت سیزدهم دولتی مردمی است و اقتصاد نیز مردمی می‌باشد و این امر را باید مسوولان شهرستان مد نظر داشته باشند و باید در پرتو فرمایشات مقام معظم رهبری تمامی تلاش خود را بکار بگیریم تا ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی، معادن و ... در شهرستان در چارچوب قانون در اختیار مردم قرار گیرد و اعتماد مردم نیز جلب شود و برای سرمایه گذاری اقدام نمایند.

حیدری خاطر نشان کرد: همه نهاد‌های وابسته به دولت و بانک‌ها باید به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری پای کار بیایند و بخشنامه‌های درون دستگاهی نمی‌تواند مانع از تحقق فرمان رهبری باشد.

فرماندار شهرستان رودسر ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ اظهار کرد: از بصیرت و دشمن شناسی مردم شهرستان رودسر و مشارکت حداکثری این عزیزان در پای صندوق‌های رای قدردانی می‌نمایم. مردم با ولایتمداری و تعقل، توطئه یکساله دشمنان نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه را به راحتی خنثی کردند و ۴۹ درصد از مردم فهیم حوزه انتخابیه رودسر و املش در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و به کاندیدا‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رای دادند.

فرماندار شهرستان رودسر: مطالبات بحق مردم باید با جدیت پیگیری و انجام شود

وی با اعلام خبر تایید صحت انتخابات رودسر و املش توسط شورای نگهبان گفت: جا دارد از هیات‌های محترم نظارت و اجرا، شورای تامین شهرستان رودسر و املش، ائمه محترم جمعه و همه دست اندرکاران برگزاری مطلوب انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش قدردانی می‌کنم.
فرماندار شهرستان رودسر در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ارائه خدمت به مردم توسط مدیران شهرستان تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و تمامی مدیران باید جهادگونه برای رضایت مردم وظایف خود را به درستی انجام داده و ارائه خدمت نمایند.
وی تصریح کرد: از این رو نظارت بر عملکرد مدیران توسط نهاد‌های نظارتی و مدیران بالادستی انجام خواهد شد. تمامی این فعالیت‌ها به منظور بهره وری و کارآمدی بیشتر خواهد بود.
حیدری با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم عنوان کرد: خدماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی دولتی به مردم شهرستان ارائه می‌شود باید به سمع و نظر مردم برسد و تمامی این موارد موجب هم افزایی و جلب اعتماد بیشتر مردم و مسوولین خواهد شد.

فرماندار شهرستان رودسر بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان در حوزه‌های آبرسانی، راه، مسکن و ... باید در سال ۱۴۰۳ پیگیری و به اتمام و تکمیل برسد. در زمینه طرح هادی در روستا‌های شهرستان نیز در کمترین زمان باید بازنگری و اصلاح صورت گیرد.
وی در خصوص بهره گیری از سواحل و ییلاقات شهرستان رودسر و توسعه گردشگری گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستان باید معرفی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد. ۱۶ روستای ساحلی در شهرستان داریم و دهیاران باید پسماند این روستا‌ها را مدیریت رشد و توسعه گردشگری نیازمند فراهم کردن امکانات رفاهی و زیر ساخت‌های لازم است که دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این خصوص باید تعامل و همکاری لازم را به خرج دهند.

فرماندار شهرستان رودسر: مطالبات بحق مردم باید با جدیت پیگیری و انجام شود

حیدری همچنین ضمن قدردانی از نیروی انتظامی شهرستان و ستاد خدمات سفر شهرستان رودسر عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان با توجه به مهمان پذیر بودن شهرستان، گردشگرانی که وارد شهرستان می‌شوند با رعایت مسائل اجتماعی و عرف ناظر بر جامعه خدمات دریافت کنند به گونه‌ای که شعائر اسلامی مخدوش نشود و در ستاد خدمات سفر و در شورای فرهنگ عمومی نیز ابلاغ شده و لازم است تمامی دستگاه‌ها با هماهنگی و همکاری انشاالله این امر مهم و خطیر را مدیریت کنند و برای لیالی قدر نیز که مصادف با ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت شده است، احترام و حرمت این روز‌ها و شب‌های عظیم الشان حفظ گردد.
انتهای پیام/

نظر شما