شناسهٔ خبر: 65887901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

دکتر بهرام عین‌اللهی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور ۲۶ هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ دکتر بهرام عین‌اللهی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور ۲۶ هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

وی افزود: شهروندان در تعطیلات عید نوروز ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته‌اند که ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مراجعه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به ثبت رسید که دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آن‌ها سرپایی درمان شدند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: بیمارستان‌های کشور میزبان ۴۷۰ هزار بیمار هستند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده که ۳۵ هزار جراحی به‌صورت اورژانسی بوده است.

وی گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شد دو هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردان بهداشت توسط عوامل قضایی تعطیل شده است. بیش از ۹۰ هزار اخطار کتبی داده شده و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد نابود شده است.

وی افزود: اورژانس کشور با سه هزار و ۳۴۵ پایگاه، پنج هزار و ۷۰۰ آمبولانس، و ۶۴ اتوبوس آمبولانس، دو هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و پنج شناور دریایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

عین الهی گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان با ۷۰۰ تختخواب، یکی از بیمارستان‌های بزرگ استان اصفهان است که زحمت و خدمات کادر این مرکز درمانی برای ارائه خدمت مطلوب به بیماران، بسیار ستودنی است هر چند که این بیمارستان مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم نیازهای این بیمارستان را برطرف کنیم.

نظر شما