شناسهٔ خبر: 65887555 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی Cyber Rebellion

دفاع از زمین در مقابل ارتشی از ربات‌های بی‌رحم

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های استراتژیک – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Cyber Rebellion همراه ویجیاتو باشید.

زمانی که سایبرپانک ۲۰۷۷ منتشر شد، یک بازی دوست داشتنی بود که دروازه جدیدی را به دنیای بازی‌های ویدئویی باز می‌کرد. دروازه‌ای اجازه می‌داد تا خلاقیت وارد دنیای بازی‌سازها شود و به عنوان نقطه عطفی در دنیای بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رفت. همچنین این بازی منبع الهام بازی‌سازها و توسعه‌دهندگان بسیاری شد. بطوری که بازی‌سازهای موبایلی نیز به دنبال راهی بودند تا بتوانند تا با اقتباس از بازی Cyberpunk 2077؛ بازی‌های موبایلی خودشان را بسازند و در این بین؛ استودیوی Neocraft Limited نیز یکی از همین دسته از بازی‌سازها بود.

Neocraft Limited یک استودیوی مستقل بازی‌سازی است که در سال ۲۰۱۸ توسط چند نفر از موبایل گیمرهای خلاق متولد شد و درست از همان سال؛ محبث موبایل گیمینگ را جدی گرفت. آن‌ها به صورت تخصصی روی ساخت و توسعه بازی‌های نقش آفرینی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تاکنون نیز بازی‌های مختلفی را ساخته‌اند که از برترین آن‌ها می‌توان به Chronicle of Infinity؛ بازی موبایلی Immortal Awakening و نهایتا Guardians of Cloudia اشاره کرد. اما روی صحبت ما در این مقاله، با بازی Cyber Rebellion است!

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبزیک بازی واقعا دوست داشتنی برای موبایل گیمرها بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز
Cyber Rebellion Cyber Rebellion Cyber Rebellion Cyber Rebellion

بازی Cyber Rebellion یک بازی نقش آفرینی با المان‌های استراتژیک است که به تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده. یک بازی که با تم سایبورگی خودش؛ می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز از دنیای بازی‌های موبایلی باشد. بازی Cyber Rebellion به صورت کاملا رایگان برای پلتفرم موبایل و همچنین پی‌سی منتشر شده از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند. موضوعی که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بازی موبایلی Cyber Rebellion با دوستانتان بدون محدودیت خاصی تجربه کنید.

بازی موبایلی Cyber Rebellion داستانی را روایت می‌کند که به جرئت می‌توان گفت گیمرها را می‌توان به ادامه تجربه این بازی وسوسه کند. داستان این بازی در سال ۲۱۷۷ میلادی و در شهری به نام Skyfall City جریان دارد. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های کامپیوتری؛ حالا انسان‌ها موفق به خلق ربات‌ها و هوش مصنوعی قدرتمندی شده‌اند که عملا توان انجام هرکاری را دارند. این ربات‌های به ظاهر دوست داشتنی تقریبا در تمامی کره زمین فعال‌اند و ظاهرا فصل جدیدی از تاریخ انسان‌ها شروع شده. اما طولی نمی‌کشد که یک ویروس فضایی با دست‌کاری در کد‌های این ربات‌ها، باعث خودآگاهی پیدا کردن آن‌ها می‌شود و حالا این ربات‌ها هستند که بر علیه انسان‌ها قیام‌ کرده‌اند و تصمیم دارند تا یک آخرالزمان رباتی را شروع کنند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زدهانتشار بزرگ‌ترین بازی استراتژیک پی‌سی برای موبایل معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زده معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زده

از گیم‌پلی بازی Cyber Rebellion چه خبر؟ این بازی یک عنوان استراتژیک با المان‌های Turn-Based است. هدف بازی نبرد با هوش مصنوعی؛ محافظت از انسان‌ها و در نهایت پیدا کردن شخصیت‌هایی است که می‌توانند به شما در داستان این بازی کمک کنند. این بازی جذاب موبایلی درواقع یک بازی Hero Collection است که شما باید در آن قهرمان‌های مختلف را پیدا کنید، آن‌ها را ارتقا دهید، شخصی‌سازیشان کنید و در نهایت از این قهرمان‌ها در مقابل تهاجم ربات‌های بی‌رحمی که قصد نابودی‌تان را دارند؛ استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که بازی موبایلی Cyber Rebellion یک بازی کاملا آنلاین است و شما برای تجربه این بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید.

بازی موبایلی Cyber Rebellion؛ یک جایگزین استراتژیک برای سایبرپانک ۲۰۷۷ - ویجیاتو بازی موبایلی Cyber Rebellion؛ یک جایگزین استراتژیک برای سایبرپانک ۲۰۷۷ - ویجیاتو بازی موبایلی Cyber Rebellion؛ یک جایگزین استراتژیک برای سایبرپانک ۲۰۷۷ - ویجیاتو بازی موبایلی Cyber Rebellion؛ یک جایگزین استراتژیک برای سایبرپانک ۲۰۷۷ - ویجیاتو

برای اجرای بازی موبایلی Cyber Rebellion شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

گیم‌پلی بازی جزئیات بی‌نظیری دارد. اگر موضوعاتی چون گیم‌مودهای متنوع خوب این بازی را فاکتور بگیریم؛ یکی از اصلی‌ترین موضوعات جذاب درباره بازی Cyber Rebellion؛ تنوع خوب کاراکترهای آن است. هر کاراکتر ویژگی خاص خودش را دارد. برخی از آن‌ها در تیراندازی مهارت و مبارزه دارند و برخی دیگر؛ به عنوان نیروی پشتیبانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین درست همانطور که گفته شد، شما حتی می‌توانید جزئی‌ترین چیزهای این کاراکترهای را نیز شخصی‌سازی کنید. برای مثال تصمیم بگیرید که کدام کاراکتر؛ چه تفنگی داشته باشد و کدام یک؛ رهبری تیم‌تان را برعهده بگیرد.

این بازی موبایلی گیم‌مودهای متنوعی دارد. از بخش داستانی این بازی بگیرید، تا گیم‌مود آنلاین آن که می‌توانید از طریق این گیم‌مود با سایر پلیرها رقابت کنید. در نهایت باید گفت که اگر به دنبال تجربه یک بازی دوست داشتنی استراتژیک هستید، بازی موبایلی Cyber Rebellion یکی از بهترین گزینه‌های شماست. یک بازی جذاب که به سبب تم دوست داشتنی که دارد، می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز برای افرادی باشد که می‌خواهند خودشان را به چالش بکشند.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی
Cyber Rebellion Cyber Rebellion Cyber Rebellion Cyber Rebellion

خبر خوب دیگر این است که گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی موبایلی واقعا زیبا طراحی شده‌ است. باید اعتراف کرد که استودیوی سازنده Cyber Rebellion؛ یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی را ساخته که در همان نگاه اول؛ می‌تواند هر گیمری را عاشق خودش کند. خوشبختانه عملکرد این بازی در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز خوب است و همه‌چیز دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی Cyber Rebellion یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل باشد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی Cyber Rebellion یک بازی دوست داشتنی از استودیوی مستقل Neocraft Limited است که در سبک عناوین استراتژیک روایت می‌شود. این بازی برای پلتفرم موبایل و پی‌سی منتشر شده و به سبب گیم‌پلی و گرافیک خوبی که دارد، می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز برای افرادی باشد که به دنبال یک جایگزین موبایلی برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ می‌گردند.

Cyber Rebellion Cyber Rebellion
Cyber Rebellion Cyber Rebellion Cyber Rebellion
سازنده:Neocraft Limited سبک:استراتژیک ، نقش آفرینی ، اکشن حجم:۵۴۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

نظر شما